ورود
^


iCG - LoL EUW Summer2017

  • نام بازی: League Of Legends
  • کمپانی سازنده: Riot Games
  • پلتفرم: PC
  • نوع بازی: 5vs5 تیمی
  • سبک بازی: MOBA
  • سرور بازی: Europe West 

برای مشاهده زمانبندی مسابقات، آخرین اخبار مسابقات و اطلاعات تکمیلی، بر روی "اخبار" کلیک کنید.

 

جدول جوایز
ساختار و زمان بندی مسابقات
قوانین
اسامی شرکت کنندگان
براکت
ثبت نام

 

زمانبندی بازی‌ها
ساختار مسابقات تابستان

ساختار برگزاری مسابقات فصل تابستان 96

فرمت برگزاری مسابقات به صورت براکت-دوحذفی یا Double Elimination تعیین می شود.

سه تیم برتر فصل پیش بدون هزینه ثبت نام در مسابقات دعوت شده اما نسبت به بقیه تیم‌ها در براکت مسابقات، برتری نخواهند داشت.

 توضیح مختصری در مورد براکت-دوحذفی یا Double Elimination:

براکت یا جدولی که تیم های مسابقات 2به2 روبروی هم قرار می گیرند و با یکدیگر رقابت می کنند و در صورت برد به مرحله بعدی صعود می کنند و در صورتی که بازی آنها به باخت منجر شود، تیم بازنده به جدول یا براکت بازنده ها منتقل شود تا آخرین شانس خود را امتحان کند، براکت دو حذفی می گویند.

 برای درک بهتر می توانید به مثال زیر توجه کنید:

مسابقاتی که 8 تیم در آن شرکت کنند و به صورت براکت-دوحذفی برگزار شود، همانند زیر می باشد.

 

  • مسابقات در هر راند از براکت Winner به صورت "Best of 3" یا به عبارت دیگر، "2برد از 3 بازی" و در براکت Loser بازی های به صورت تک-راند یا به عبارت دیگر "Single Game" خواهد بود.
  • در صورتی که هر کدام از تیم های شرکت کننده در مسابقات با باخت در بخش Winner's Bracket مواجه شوند، تیم آنها حذف نخواهد شد! بلکه همانطور که اشاره شد، مسابقات دو حذفی می باشد بدین معنا که شانس رقابت در بخش Loser's Bracket را دارند و اگر بتوانند تمام رقیبان خود را در این قسمت پشت سر بگذارند، به فینال مسابقات راه پیدا می کنند.
  • اگر تیمی در بخش Loser's Bracket با باخت مواجه شود، از دور مسابقات حذف خواهد شد (2 باخت و در نتیجه حذف تیم از دور رقابت ها).
  • مرحله Grand Final (فینال اصلی)، مابین تیم فینالیست از قسمت Winner's Bracket که هیچ باختی نداشته است و تیم فینالیست قسمت Loser's Bracket که تنها یک شکست داشته است، برگزار می شود.
  • سه بازی فینال یعنی مرحله فینال براکت برنده‌ها، فینال براکت بازنده‌ها و فینال اصلی در تهران بوده و سهتیم شرکت کننده موظف به حضور در محل برگزاری فینال خواهند بود.
  • رقابت در مرحله فینال اصلی به صورت "Best of 5" یا به عبارت دیگر، "3برد از 5 بازی" خواهد بود.
  • مسابقه فینال اصلی با حضور تماشاچی و نمایندگان از سوی شرکت های حامی مسابقات برگزار خواهد شد.

 سرور بازی

  • مسابقات فقط بر روی سرور اروپای غربی (EU-WEST) برگزار می شود.

فرمت بازی ‌ها

  • Final Stage Match: Best of 5 
  • Winner's Bracket Matches: Best of 3
  • Loser's Bracket Matches: Best of 1
  • بازی ها در Summoner's Rift" Map" برگزار خواهد شد.
  • بازی ها در Tournament Draft" Mode"  برگزار می شود.
  • تیمی که در براکت مسابقات در موقعیت بالاتری نسبت به تیم دیگر است، در سمت Team1 و تیم حریف در سمت Team2 قرار میگیرد.
  • زمان شروع بازی های مرحله مقدماتی ساعت 18 می باشد و لیدر تیم ها موظف میباشند که اکانت مسئول برگزاری مسابقات را 15دقیقه قبل از شروع مسابقه در بازی add کرده و اطلاعات و هماهنگی های لازم جهت شروع بازی را با ایشان انجام داده باشد.
  • اکانت مسئول مسابقات در سرور EUW : 

ID LoL EU West-Admin: بزودی اعلام میشود

تغيير زمان بازی ها

  • Lobby راس ساعت مشخص شده ساخته ميشوند.
  • حداکثر مدت زمان مجاز برای تاخير تيم ها 15 دقيقه است؛ به اين صورت که در 5 دقيقه اول، حداقل 1 بازيکن تيم بايستي در لابی حاضر باشد که در اين صورت 10 دقيقه وقت براي تيم تمديد ميشود و در غير اينصورت باخت برای تيم منظور ميشود.
  • اگر تيمي در 15  دقيقه زمان مجاز، به طور کامل در لابی حضور نداشته باشد، نتيجه‌ی آن بازی برد به نفع تيم مقابل خواهد بود.
  • و اگر پليرهای هر دوتيم ناقص باشند و بازی بيش از 20 دقيقه به تاخير بيفتد برای هر 2 تيم باخت منظور ميشود.
  • مدت زمان استراحت بين دو بازي در بازيهای Bo2 حداکثر 5 دقيقه ميباشد.
  • مدت زمان استراحت بين دو بازي در بازيهای Bo3 حداکثر 10 دقيقه ميباشد.

اعلام نتایج بازی‌ها

  • تیم برنده موظف میباشد که ScreenShot (عکس)  از صفحه نتیجه نهایی بازیهای خود گرفته، در سایت های مانند (Upload.ir) آپلود و برای Admin آن مسابقه ارسال و نتیجه را اعلام کرده. 

تغییر نام یا REANAME کردن آیدی بازیکنان:

  • شرکت کنندگان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر تمایل به تغییر نام اکانت خود دارند این کار را قبل از ثبت نام در مسابقات انجام دهند.
  • ملاک حضور در مسابقات آنلاین، گیم-آیدی بازیکنان می باشد که در مرحله ثبت نام در سایت ثبت کردند. لذا RENAME کردن پس از ثبت نام منجر به حذف بازیکن از مسابقات شده و تیم مورد نظر موظف است از آیدی بازیکن ذخیره خود استفاده کنند.

بازيکنان جايگزين (Stand-ins)

  • تعداد بازيکنان Stand-in مجاز در بازی حداکثر 1 نفر ميباشند. (در صورتی که حداقل 4 بازيکن اصلی تيم حضور نداشته باشند يک باخت برای تيم منظور ميشود)
  • هرگونه جايگزينی بازيکن بايستی 30 دقيقه قبل از بازی به داور بازی اطلاع داده شود.
  • جايگزين کردن بازيکن ها تنها قبل يا بعد از بازی ها امکان پذير است و نه در حين بازی.
  • بازيکنان تيم های ديگر نميتوانند برای تيمی پلير جايگزين باشند. در صورت مشاهده، تيم خاطی از مسابقات حذف خواهد شد.

ديسکانکت شدن از بازی

  • اگر بازيکنی از بازی ديسکانکت شود بازی Pause ميشود تا بازيکن به بازی Reconnect کند.
  • زمان کلی Pause مختص هر تيم برای ديسکانکت ها و باقي مسائل حداکثر 10 دقيقه ميباشد؛ و پس از گذشت 10 دقيقه زمان مجاز Pause هر تيم، بازی ادامه پيدا ميکند.
  • اگر هر دو تیم بازیکنی دیسکانکت شده داشته باشند، از زمان مجاز Pause تیم ها کسر نمیشود تا زمانی که یک طرف به طور کامل در بازی حضور داشته باشند.
  • اگرهمه بازیکنهای تیمی ناخواسته دیسکانکت شوند، تیم مقابل ملزم به Pause دادن بازی میباشد و در صورت عمل نکردن با توجه به تشخیص داور بازی، ممکن است حتی تیم مقابل بازنده اعلام شود.
  • ساختن بازی مجدد یا RMK به هر دلیل یا مشکلی، تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که اولین دسته از کریپ های لاین به همدیگر نرسیده باشند یا First blood انجام نشده باشد‎.
  • اگر تيمی برتری نسبی داشته باشد و 3 بازيکن يا بيشتر از تيم مقابل نتوانند به بازی ريکانکت کند، برنده اعلام ميشود. (با توجه به نظر داور)

تقلب، بی احترامی

  • بازيکنان تيم ها به جز ليدرها حق استفاده از All Chat را ندارند و در غير اين صورت تيم خاطی يک اخطار دريافت ميکند و در صورت تکرار باخت برای تيم خاطی منظور ميشود.
  • اگر ليدر تيمی ديسکانکت شود تنها يکی از بازيکنان تيم حق All Chat دارد و باقی بازيکنان نبايستی All Chat داشته باشند.
  • اسپم در بازی يک "اخطار" به همراه خواهد داشت و در صورت تکرار "باخت" برای تيم منظور خواهد شد.
  • اگر بازيکنان تيمی در چت، به تحريک تيم مقابل بپردازند يک "اخطار"