ورود
^




زمان و مکان دقیق لیگ بازی های رایانه ای ایران iCG مرحله نهایی
زمان و مکان دقیق لیگ بازی های رایانه ای ایران iCG مرحله نهایی
زمان و مکان دقیق لیگ بازی های رایانه ای ایران iCG مرحله نهایی

مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور iCG و انتخابی تیم ملی کشور جهت اعزام به مسابقات جهانی کشور اندونزی با همکاری بزرگترین شرکت ها و سازمان های داخلی در شهریور ماه امسال در طبقه اول برج میلاد برگزار خواهد شد.

این مسابقات که از سوی شرکت های ایسوس، لایف برد، آپارات، سیاره سبز، صباویژن و سازمان ها و مجموعه های دولتی از جمله شهرداری تهران، خانه شهریاران جوان، برج میلاد حمایت می شود، زیر نظر انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک جهت ارتقای سطح گیمینگ کشور در 11 رشته ی مختلف برگزار می شود.

زمان برگزاری بزرگترین مسابقات کشوری از هفتم لغایت سیزدهم شهریورماه بوده که با بیش از 2.300 نفر شرکت کننده از سراسر کشور همراه می باشد.

این مسابقات که با ارزشمند ترین جوایز نقدی و غیر نقدی در طول تاریخ برگزاری مسابقات کشور را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته است برای اولین بار در داخل مرتفع ترین برج کشور در پایتخت ایران در 8 روز برگزار می شود که در کنار این مسابقات شرکت کنندگان وبازدید کنندگان عزیز می توانند از امکانات و برنامه های متنوع شهرداری تهران تحت عنوان "دهکده جوانی" بهره مند شوند تا تجربه ی بیادماندنی در جشنواره بازی های رایانه ای برای خود رقم بزنند.

لازم به ذکر است که مطابق همکاری های صورت گرفته از سوی iCG با شهرداری تهران، برج میلاد و خانه شهریاران جوان بازدید برای عموم رایگان خواهد بود و برنامه های متنوعی جهت رفاه بازدید کنندگان این رویداد مهم کشوری در نظر گرفته شده است.

شرکت کنندگان عزیز که به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کرده اند لازم است که در روز اول شهریور ماه از براکت و جدول زمانبدی رشته های خود با مراجعه به سایت رسمی مسابقات اطلاعات کافی و مورد نیاز را مطالعه کنند تا با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کنند.

امیدواریم با همکاری شما دوستان و طرفداران این رشته ورزشی، شاهد مسابقات حرفه ای و جذاب در این رویداد کشوری باشیم.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
Kratos 1395/5/28 
برای بازی fifa 16 از 3 شهریور ماه رقابت ها شروع میشه یا مسابقات این رشته هم به 7 شهریور موکول شده ؟
سلام، زمانبندی مسابقات از هفتم شهریور شروع می شود و تا سیزدهم ادامه دارد.
Kratos 1395/5/28 
یه انتقاد میخوام بکنم.چرا اینقدر زمان مسابقات رو عقب میندازین؟قرار بود از 17 مرداد تا 23 مرداد ماه باشه که باز انداختین عقب.خب ما هم برنامه ریزی کردیم که چه زمانی بیایم حالا که دوباره انداختین عقب تمام برنامه ریزی های مارو هم بهم ریختین.همینجوری پیش برید دیگه تابستان هم تموم میشه
سلام، ما به شما حق می دیم و انتقادتون هم منتقیه، منتها با توجه به اهمیت مسابقات و برنامه های ویژه ای که درنظر گرفته شده است مطمئن باشید که تغییراتی که صورت گرفته فقط و فقط برای بهبود کیفیت مسابقات و ارتقای سطح گیمینگ کشور هست ولاغیر.
ameri 1395/5/28 
سلام . توضیحات رو کامل کنین الان گفتیم 7 تا 13 شهریور شروع مسابقات خب فیفا براکت زدین 2 شهریور بعد از دوبار تغییر زمان برگزاری یعنی دوباره فیفا افتاد 7 شهریور شروع مسابقات ؟ جوایز زیاد مهم نیست مهم نظم برگزاری و اجرای درست قوانین هستش ممنون میشم توضیح بدین برا تمامی دوستانی که مثل ما میخواستن از شهرستان بیان برا مسابقات کلی برنامه ریزی میخواد رفت و امد دقیقه 90 نمیشه همه چیز رو مهیا کرد اگه جور نمیشه تا نیایم ...
M&N 1395/5/30 
متاسفانه به این فکر نیستند که شاید کسی بیلط هواپیما و جا گرفته باشه و کلی ضرر کنه .من دقیقا دوم بازی داشتم و برگشت بلیطم روز هفتم شروع مسابقات هست .به نظر من برنامه ای تدارک دیدن که فقط اسمن 800 نفر شرکت کنن و به علت کمبود کنسول 300 تا 400 نفر بیشتر نیاد مگرنه بازی ها رو از روز 1 شنبه برگزار نمیکردند. یا حداقل یه تاریخ دیگه اعلام میکردن تا بازیکن بتونه دوباره برنامه ریزی کنه و حضور داشته باشه .به این دوره که دیگه نمیرسم چون سر کار رو این تاریخ مرخصی گرفتیم و نمیشه عوضش کرد .خواهشا دوره های بعدی اونقدر عقب بندازین که بهبود کیفیت مسابقات و ارتقای سطح گیمینگ لطمه ای وارد نشه
Razor 1395/5/30 
سلام. لطفا در تاریخ تجدید نظر کنید تا با برنامه ریزی مجدد بتونیم شرکت کنیم . با تشکر
reza_cs 1395/5/30 
با سلام لطفا بفرمایید مسایقات Fifa16 که در تاریخ 2 شهریور براکت زدید برگزار میشه , در همون تاریخ 2 شهریور برگزار میشه یا به بازه 7 الی 13 شهریور موکول شده ؟ و اینکه محل برگزاری مسابقات برج میلاد هستش ؟
Navid United 1395/6/1 
سلام. چه رشته هایی به مسابقات جهانی اندونزی اعزام میشن؟