ورود
^




قوانین و ساختار کلی رشته LoL-EUW در مسابقات مکران‌کاپ
قوانین و ساختار کلی رشته LoL-EUW در مسابقات مکران‌کاپ
مطالب دیگر
اعلام نتایج رقابت‌های انتخابی مسابقات جهانی IeSF 2018 رشته LoL در ایران
اعلام نتایج رقابت‌های انتخابی مسابقات جهانی IeSF 2018 رشته LoL در ایران
قرعه‌کشی مرحله نهایی رشته LoL در مسابقات IeSF2018
قرعه‌کشی مرحله نهایی رشته LoL در مسابقات IeSF2018
پایان مرحله گروهی رشته LoL در مسابقات IeSF2018
پایان مرحله گروهی رشته LoL در مسابقات IeSF2018
قوانین و اطلاعات تکمیلی رشته LoL در مسابقات IeSF2018
قوانین و اطلاعات تکمیلی رشته LoL در مسابقات IeSF2018
انتخابی مسابقات جهانی IeSF 2018 رشته League Of Legends
انتخابی مسابقات جهانی IeSF 2018 رشته League Of Legends
ریپلی بازی‌های حساس مسابقات تابستان96 در رشته LeagueOfLegends
ریپلی بازی‌های حساس مسابقات تابستان96 در رشته LeagueOfLegends
پایان مسابقات رشته LeagueOfLegends اسامی تیم‌های برتر رقابت‌های تابستان96
پایان مسابقات رشته LeagueOfLegends اسامی تیم‌های برتر رقابت‌های تابستان96
تیم‌های راه یافته به مرحله حضوری در رشته LoL EUW مشخص شدند
تیم‌های راه یافته به مرحله حضوری در رشته LoL EUW مشخص شدند
زمانبندی بازی‌های رشته LoL - [بروز رسانی میشود]
زمانبندی بازی‌های رشته LoL - [بروز رسانی میشود]
اسامی تیم‌های شرکت کننده مسابقات تابستان iCG رشته LoL EUW
اسامی تیم‌های شرکت کننده مسابقات تابستان iCG رشته LoL EUW
برگزاری سری دوم مسابقات iCG - LoL EU West در فصل تابستان 96
برگزاری سری دوم مسابقات iCG - LoL EU West در فصل تابستان 96
زمانبندی مرحله آخر مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مرحله آخر مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مرحله چهارم و پنجم (براکت بازنده ها) مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مرحله چهارم و پنجم (براکت بازنده ها) مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مرحله سوم مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مرحله سوم مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مرحله دوم مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مرحله دوم مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مر حله اول مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
زمانبندی مر حله اول مقدماتی مسابقات LoL-EUW مکران کاپ
اسامی شرکت کنندگان و براکت رشته LoL EUW در اولین دوره مسابقات مکران کاپ
اسامی شرکت کنندگان و براکت رشته LoL EUW در اولین دوره مسابقات مکران کاپ
قهرمانی تیم WhiteWalkers در مسابقات فصل زمستان iCG رشته League Of Legends
قهرمانی تیم WhiteWalkers در مسابقات فصل زمستان iCG رشته League Of Legends
تخلف یکی از تیم های شرکت کننده در مسابقات زمستان iCG در رشته League Of Legends
تخلف یکی از تیم های شرکت کننده در مسابقات زمستان iCG در رشته League Of Legends
اطلاعیه مهم جهت حضور شرکت کنندگان رشته LoL EUW در مسابقات فصل زمستان95
اطلاعیه مهم جهت حضور شرکت کنندگان رشته LoL EUW در مسابقات فصل زمستان95
براکت و زمانبندی رشته LoL EUW در مسابقات iCG فصل زمستان 95
براکت و زمانبندی رشته LoL EUW در مسابقات iCG فصل زمستان 95
اسامی شرکت کنندگان مسابقات iCG فصل زمستان 95 در رشته LoL EUW
اسامی شرکت کنندگان مسابقات iCG فصل زمستان 95 در رشته LoL EUW
ساختار برگزاری مسابقات فصل زمستان در رشته LoL EUW
ساختار برگزاری مسابقات فصل زمستان در رشته LoL EUW
مسابقات فصل زمستانی iCG در رشته
مسابقات فصل زمستانی iCG در رشته "لیگ آف لجندز" در‌ راه است، فرصت را از دست ندهید
جدول مرحله مقدماتی RunnerUp در هر دو سرور
جدول مرحله مقدماتی RunnerUp در هر دو سرور
قوانین و ساختار کلی رشته LoL-EUW در مسابقات مکران‌کاپ

قوانین و ساختار برگزاری اولین دوره مسابقات مکران کاپ - بهار96

مسابقات بازی‌های رایانه‌ای مکران‌کاپ در بهار امسال در 4 رشته با جوایز ارزشمندی برگزار می شود.

قوانین و ساختار کلی این دوره از رقابت‌ها در رشته League Of Lengeds مطابق زیر می باشد و مطالعه دقیق آن برای شرکت کننده‌های این دوره لازم است.

سرور بازی

  • مسابقات فقط بر روی سرور اروپای غربی (EU-WEST) برگزار می شود.

فرمت و ساختار بازی ‌ها

مسابقات به صورت براکت دو حذفی می باشد.

توضیح مختصری در مورد براکت-دوحذفی یا Double Elimination:

براکت یا جدولی که تیم های مسابقات 2به2 روبروی هم قرار می گیرند و با یکدیگر رقابت می کنند و در صورت برد به مرحله بعدی صعود می کنند و در صورتی که بازی آنها به باخت منجر شود، تیم بازنده به جدول یا براکت بازنده ها منتقل شود تا آخرین شانس خود را امتحان کند، براکت دو حذفی می گویند.

برای درک بهتر می توانید به مثال زیر توجه کنید:

مسابقاتی که 8 تیم در آن شرکت کنند و به صورت براکت-دوحذفی برگزار شود، همانند زیر می باشد.

 

  • مسابقات در هر راند از براکت Winner به صورت "Best of 3" یا به عبارت دیگر، "2برد از 3 بازی" و در براکت Loser بازی های به صورت تک-راند یا به عبارت دیگر "Single Game" خواهد بود.
  • در صورتی که هر کدام از تیم های شرکت کننده در مسابقات با باخت در بخش Winner's Bracket مواجه شوند، تیم آنها حذف نخواهد شد! بلکه همانطور که اشاره شد، مسابقات دو حذفی می باشد بدین معنا که شانس رقابت در بخش Loser's Bracket را دارند و اگر بتوانند تمام رقیبان خود را در این قسمت پشت سر بگذارند، به فینال مسابقات راه پیدا می کنند.
  • اگر تیمی در بخش Loser's Bracket با باخت مواجه شود، از دور مسابقات حذف خواهد شد (2 باخت و در نتیجه حذف تیم از دور رقابت ها).
  • مرحله Grand Final (فینال اصلی)، مابین تیم فینالیست از قسمت Winner's Bracket که هیچ باختی نداشته است و تیم فینالیست قسمت Loser's Bracket که تنها یک شکست داشته است، برگزار می شود. رقابت در این مرحله به صورت "Best of 5" یا به عبارت دیگر، "3برد از 5 بازی" خواهد بود و دو تیم حاظر در فینال اصلی هیچ برتری نسبت به حریف خود ندارد.
  • Winner's Bracket Matches: Best of 3
  • Loser's Bracket Matches: Best of 1
  • Loser's Final Match: Best of 3
  • Grand Final Match: Best of 5
  • بازی ها در Summoner's Rift" Map" برگزار خواهد شد.
  • بازی ها در Tournament Draft" Mode"  برگزار می شود.
  • تیمی که در براکت مسابقات در موقعیت بالاتری نسبت به تیم دیگر است، در سمت Team1 و تیم حریف در سمت Team2 قرار میگیرد.
  • زمان شروع بازی های مرحله مقدماتی ساعت 18 می باشد و لیدر تیم ها موظف میباشند که اکانت مسئول برگزاری مسابقات را یک ربع قبل از شروع مسابقه در بازی add کرده و اطلاعات و هماهنگی های لازم جهت شروع بازی را با ایشان انجام داده.
  • اکانت مسئول مسابقات در سرور EUW : 

ID LoL EU West-Admin: x Mr iNFiNiTY x

تعداد تیم حاضر در مرحله حضوری مسابقات:

مسابقات در مرحله آنلاین تا مشخص شدن سه تیم برتر تا تاریخ 28 اردیبهشت ماه دنبال می شود و سه بازی آخر که شامل بازی‌های زیر است به صورت حضوری در جزیره قشم برگزار می شود.

  • فینال برنده‌ها (Winner's Final)
  • فینال بازنده‌ها (Loser's Final)
  • فینال اصلی (Grand Final)

لازم به ذکر است که هزینه سفر به جزیره قشم و اسکان در هتل 4 ستاره با مجموعه مکران و دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

تغيير زمان بازی ها

  • Lobby رأس ساعت مشخص شده ساخته ميشوند.
  • حداکثر مدت زمان مجاز برای تاخير تيم ها 15 دقيقه است؛ به اين صورت که در 5 دقيقه اول، حداقل 1 بازيکن تيم بايستي در لابی حاضر باشد که در اين صورت 10 دقيقه وقت براي تيم تمديد ميشود و در غير اينصورت باخت برای تيم منظور ميشود.
  • اگر تيمي در 15  دقيقه زمان مجاز، به طور کامل در لابی حضور نداشته باشد، نتيجه‌ی آن بازی برد به نفع تيم مقابل خواهد بود.
  • و اگر پليرهای هر دوتيم ناقص باشند و بازی بيش از 20 دقيقه به تاخير بيفتد برای هر 2 تيم باخت منظور ميشود.
  • مدت زمان استراحت بين دو بازی در بازيهای Bo3 حداکثر 5 دقيقه ميباشد.

اعلام نتایج بازی‌ها

  • تیم برنده موظف میباشد که ScreenShot (عکس)  از صفحه نتیجه نهایی بازیهای خود گرفته، در سایت های مانند (Upload.ir) آپلود و برای Admin آن مسابقه ارسال و نتیجه را اعلام کرده. 

تغییر نام یا REANAME کردن آیدی بازیکنان:

  • شرکت کنندگان عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر تمایل به تغییر نام اکانت خود دارند این کار را قبل از ثبت نام در مسابقات انجام دهند.
  • ملاک حضور در مسابقات آنلاین، گیم-آیدی بازیکنان می باشد که در مرحله ثبت نام در سایت ثبت کردند. لذا RENAME کردن پس از ثبت نام منجر به حذف بازیکن از مسابقات شده و تیم مورد نظر موظف است از آیدی بازیکن ذخیره خود استفاده کنند.

بازيکنان جايگزين (Stand-ins)

  • تعداد بازيکنان Stand-in مجاز در بازی حداکثر 1 نفر ميباشند. (در صورتی که حداقل 4 بازيکن اصلی تيم حضور نداشته باشند يک باخت برای تيم منظور ميشود)
  • هرگونه جايگزينی بازيکن بايستی 30 دقيقه قبل از بازی به داور بازی اطلاع داده شود.
  • جايگزين کردن بازيکن ها تنها قبل يا بعد از بازی ها امکان پذير است و نه در حين بازی.
  • بازيکنان تيم های ديگر نميتوانند برای تيمی پلير جايگزين باشند. در صورت مشاهده، تيم خاطی از مسابقات حذف خواهد شد.

ديسکانکت شدن از بازی

  • اگر بازيکنی از بازی ديسکانکت شود بازی Pause ميشود تا بازيکن به بازی Reconnect کند.
  • زمان کلی Pause مختص هر تيم برای ديسکانکت ها و باقي مسائل حداکثر 10 دقيقه ميباشد؛ و پس از گذشت 10 دقيقه زمان مجاز Pause هر تيم، بازی ادامه پيدا ميکند.
  • اگر هر دو تیم بازیکنی دیسکانکت شده داشته باشند، از زمان مجاز Pause تیم ها کسر نمیشود تا زمانی که یک طرف به طور کامل در بازی حضور داشته باشند.
  • اگرهمه بازیکنهای تیمی ناخواسته دیسکانکت شوند، تیم مقابل ملزم به Pause دادن بازی میباشد و در صورت عمل نکردن با توجه به تشخیص داور بازی، ممکن است حتی تیم مقابل بازنده اعلام شود.
  • ساختن بازی مجدد یا RMK به هر دلیل یا مشکلی، تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که اولین دسته از کریپ های لاین به همدیگر نرسیده باشند یا First blood انجام نشده باشد‎.
  • اگر تيمی برتری نسبی داشته باشد و 3 بازيکن يا بيشتر از تيم مقابل نتوانند به بازی ريکانکت کند، برنده اعلام ميشود. (با توجه به نظر داور)

تقلب، بی احترامی

  • بازيکنان تيم ها به جز ليدرها حق استفاده از All Chat را ندارند و در غير اين صورت تيم خاطی يک اخطار دريافت ميکند و در صورت تکرار باخت برای تيم خاطی منظور ميشود.
  • اگر ليدر تيمی ديسکانکت شود تنها يکی از بازيکنان تيم حق All Chat دارد و باقی بازيکنان نبايستی All Chat داشته باشند.
  • اسپم در بازی يک "اخطار" به همراه خواهد داشت و در صورت تکرار "باخت" برای تيم منظور خواهد شد.
  • اگر بازيکنان تيمی در چت، به تحريک تيم مقابل بپردازند يک "اخطار" ميگيرند و در صورت تکرار "باخت" برای آن تيم منظور خواهد شد.
  • هر گونه فحش، بی احترامی، استفاده از الفاظی مانند Noob و غيره بدون گرفتن اخطار، براي تيم خاطی "باخت" به همراه خواهد داشت و با صلاحديد داور، منجر به BAN شدن آن تيم از تورنومنت خواهد شد و همچنين جايزه ای به آن تيم تعلق نخواهد گرفت.

عدم رعايت هر ي