ورود
^




اطلاعات تکمیلی مسابقات رشته HearthStone
اطلاعات تکمیلی مسابقات رشته HearthStone
اطلاعات تکمیلی مسابقات رشته HearthStone

پنجمین دوره مسابقات رشته HearthStone که به صورت کشوری برگزار خواهد شد و با استقبال پرشور طرفداران آن روبرو بود، در روز پنجشنبه 9 شهریورماه شروع خواهد شد.

این دوره از مسابقات که با حمایت و اسپانسری شرکت ASUS در ایران برگزار می شود، همراه با دو میلیون تومان جایزه نقدی در این رشته خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، فرمت و ساختار برگزاری مسابقات بصورت جدول (براکت) دو حذفی است و رقابت‌ها از صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

حضور تمامی شرکت کنندگان در محل برگزاری مسابقات قبل از ساعت 9:30 پنجشنبه 9 شهریورماه الزامی است و مسئولیت تأخیر با خود بازیکن است.

*برای مشاهده زمانبندی بازی‌ها و براکت مسابقات به این صفحه مراجعه نمایید.

محل برگزاری مسابقات شعبه مرکزی گیمسنتر اینفینیتی (iNFiNiTY GameCenter) به آدرس زیر می باشد:

تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از میرداماد، روبروی حسینیه ارشاد، جنب بانک تجارت، پلاک 1106 طبقه دوم - شماره تماس 02122227266
(فاصله تقریبی تا ایستگاه مترو دکتر شریعتی: 10 دقیقه پیاده روی)
لینک گوگل مپ: https://goo.gl/maps/g94oq5LKKzv

به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه و ...) توسط شرکت کنندگان الزامی است.

قبل از شورع مسابقات (ساعت 9 صبح) از Classها و Deckهای شرکت کنندگان اسکرین‌شات گرفته می‌شود و در طول مسابقات Deckهای شرکت کنندگان با تصویر اولیه مطابقت داده میشود، در صورتی که تغییر در آنها توسط تیم داوری مشاهده شود، فرد خاطی از دور مسابقات حذف می شود.

جهت رفاه حال شرکت کنندگان، 1 اتاق مستقل برای تماشای رقابت‌های درحال برگزاری تعبیه شده است که دیگر شرکت کنندگان می‌توانند به تماشای مسابقات بپردازند.

با توجه به استقبال پُرشور شرکت کنندگان از پنجمین سری از مسابقات و حضور بیش از 30 شرکت کننده در این دوره، خواهشمندیم شرکت کنندگان نسبت به برگزاری مسابقات همکاری صمیمیانه‌ای داشته باشند و با آمادگی لازم و کافی در مسابقات حضور پیدا نمایید.

جوایز اعلام شده در پایان روز مسابقات توسط نمایندگان مسابقات و شرکت ایسوس به نفرات برتر اهدا می‌شود، لذا حضور نفرات برتر جهت اهدای جوایز الزامیست.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت کنندگان این رشته

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید