ورود
^




مسابقات فصل تابستان ۹۷ - Rainbow Six Siege
مسابقات فصل تابستان ۹۷ - Rainbow Six Siege
مسابقات فصل تابستان ۹۷ - Rainbow Six Siege

طی مدت انتشار سری جدید از بازی Rainbow Six تحت عنوان Siege گیمرهای قابل توجهی با سبک و سیاق این بازی که به صورت اکشن و تاکتیکال است آشنا شده‌اند.

کمپانی قدرتمند "یوبی‌سافت" با همکاری "Tom Clancy" در سال ۲۰۱۵ اقدام به انتشار بازی‌ای کرد که شاید آن زمان کمتر گیمری توقع داشت که این نسخه موفق از سری بازی‌های Tom Clancy's Rainbow Six با استقبال پرشور و بروزرسانی‌های متعدد از طرف منتشر کننده بازی (Ubisoft) همراه باشد.

بازی شوتر اول-شخص و درعین حال همراه با استراتژیک‌ها و تاکتیک‌های ضدر تروریستی طی سال‌های گذشته با برگزاری مسابقات بزرگی همراه بوده اما متأسفانه با توجه به شرایط موجود در کشورمان تا به امروز رویداد بزرگی در این رشته در پلتقرم PC در ایران شاهد نبوده‌ایم.

درست است که ۴ سری از مسابقات این رشته که با جوایز نفیسی نیز همراه بوده توسط مجموعه گیم‌نت‌های اینفینیتی در ایران برگزار شده اما در فصل تابستان ۹۷، در ایران‌سایبرگیمز شاهد اولین دوره این مسابقات به صورت کشوری بر روی پلتفرم PC خواهیم بود.

اولین دوره مسابقات Rainbow Six: Siege توسط iCG همراه با جوایز نقدی و غیر نقدی همراه می‌باشد که به مدت ۳ روز از ۳۱ مردادماه لغایت ۲ شهریورماه به صورت آنلاین (و احتمالاً فینال به صورت حضوری-LAN) برگزار می‌شود.

جوایز در نظر گرفته شده برای این دوره از مسابقات تا به این لحظه مبلغ ۲ میلیون تومان (نقدی) می‌باشد که لازم است عنوان شود که در تمامی رشته‌های مسابقاتی این فصل iCG، امکان افزایش میزان جوایز آن وجود خواهد داشت که در صورت تغییر به اطلاع عموم علاقه‌مندان خواهد رسید.

حدنصاب برگزاری اولین دوره مسابقات Rainbow Six: Siege در فصل تابستان ۹۷ با میزان جایزه عنوان شده، ۱۶ تیم می‌باشد که در صورتی که تعدادتیم‌های ثبت نامی به حدنصاب نرسند، مسابقات با جایزه کمتر برگزار خواهد شد که پیش از برگزاری به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

ساختار برگزاری مسابقات متناسب با تعداد تیم شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها خواهد بود که بزودی اطلاع رسانی می‌گردد.

مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در مسابقات فصل تابستان iCG در رشته Rainbow Six: Siege تا تاریخ ۲۹ مردادماه ۹۷ می‌باشد. ورودی مسابقات برای هر تیم مبلغ ۶۵هزار تومان درنظر گرفته شده است.

برای اطلاع از قوانین مسابقات، اسامی شرکت کنندگان، براکت مسابقات، جدول جوایز و زمانبندی دقیق بازی‌ها به صفحه اصلی رشته Rainbow Six: Siege مراجعه نمایید.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
PERSIAN_Unique 1397/5/20 
اخه چرا برگذار نکردین حالا تعداد تیم ها کم میشد طوری بود؟
لازم به ذکر است که این تغییر برنامه صرفاً جهت مهیا کردن شرایط حضور دیگر علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیک است تا بتوانیم در این دوره شاهد حضور گیمرهای بیشتری در مسابقات تابستانی iCG باشیم.