ورود
^




انتخابی مسابقات جهانی IeSF 2018 رشته CS-GO
انتخابی مسابقات جهانی IeSF 2018 رشته CS-GO
انتخابی مسابقات جهانی IeSF 2018 رشته CS-GO

مسابقات انتخابی تیم ایران در رشته CS:GO جهت اعزام به دهمین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک IeSF از تاریخ ۲۲ الی ۲۸ مردادماه با همکاری گیم‌سنتر Junior و وب‌سایت جی‌گیم برگزار خواهد شد. ثبت‌نام این مسابقات از تاریخ ۲ الی ۱۹ مرداد ماه از طریق وب‌سایت جی‌گیم و به صورت رایگان انجام می‌شود.

زمانبندی و جزئیات برگزاری پس از اتمام مهلت ثبت‌نام اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم برگزاری مسابقات تنها با کاپیتان تیم در ارتباط است و کاپیتان تیم موظف است تا قوانین و جزئیات لازم در طول برگزاری را در اختیار دیگر بازیکن‌های تیم قرار دهد.

نکته مهم در رابطه با مسابقات اعزامی:

بازیکنانی که غیبت سربازی دارند (سرباز فراری هستند) اجازه شرکت در مسابقه انتخابی را ندارند، در نتیجه کاپیتان تیم هنگام ثبت‌نام باید بازیکن‌های بدون غیبت سربازی را ثبت کند. ضمن این که در هنگام ثبت نام کاپیتان تیم باید اسم یک بازیکن ذخیره را هم اعلام کند تا در صورت غیبت احتمالی یکی از بازیکنان در مسابقات، بازیکن ذخیره در تیم بازی کند. لازم به ذکر است فقط ۵ نفر از اعضای تیم به مسابقات نهایی اعزام خواهند شد.

گیم‌سنتر جونیور (Junior) به عنوان برگزار کننده در رشته CS:GO فعالیت خواهد داشت و مرحله نهایی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مرداد در این مجموعه برگزار خواهد شد.

لطفا قبل از ثبت نام حتما قوانین مسابقات را مطالعه کنید.

لینک ثبت‌نام و قوانین در رشته CS:GO

 

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید