ورود
^




اطلاعیه مهم مسابقات فصل تابستان ۹۷ رشته Rainbow Six Siege
اطلاعیه مهم مسابقات فصل تابستان ۹۷ رشته Rainbow Six Siege
اطلاعیه مهم مسابقات فصل تابستان ۹۷ رشته Rainbow Six Siege

طبق اعلام قبلی ایران‌سایبرگیمز در خصوص برگزاری رقابت‌های رشته Rainbow Six: Siege در پلتفرم PC (برای مشاهده خبر اینجا کلیک کنید) در فصل تابستان ۹۷ در کنار دو رشته دیگر HearthStone و PUBG لازم است تغییرات جدید در رشته Rainbow را برای علاقه‌مندان، عنوان کنیم.

آخرین مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در مسابقات فصل تابستان iCG در رشته Rainbow Six: Siege به تاریخ ۱۷ مردادماه ۹۷ ساعت ۲۴:۰۰ تغییر کرده است.

در صورتی که تعداد تیم ثبت‌نامی به حدنصاب ۱۶ تیم نرسد، متأسفانه برگزاری مسابقات این رشته به دوره‌های بعدی معکول شده و مبلغ ورودی شرکت‌کنندگان حداکثر طی مدت ۳ روز پس از پایان ثبت‌نام عیناً به آنها عودت داده می‌شود.

لازم به ذکر است که این تغییر برنامه صرفاً جهت مهیا کردن شرایط حضور دیگر علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیک است تا بتوانیم در این دوره شاهد اضافه شدن یک رشته دیگر به مسابقات تابستانی iCG باشیم.

به همین منظور اعلام می‌شود که رشته سوم مسابقات تابستان ۹۷ ایران‌سایبرگیمز در صورت عدم استقبال علاقه‌مندان رشته Rainbow با رشته Tekken7 در پلتفرم PlayStation4 جایگزین می‌گردد.

ثبت‌نام رشته Tekken7 از ۱۵ لغایت ۲۱ مردادماه ۹۷ امکانپذیر می‌باشد.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام در رشته Tekken7 رایگان است و با جایزه ۲ میلیون تومانی همراه خواهد بود. در این رشته نیز همانند ۲ رشته دیگر مسابقات، احتمال افزایش جوایز وجود دارد که پیش از برگزاری مسابقات اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات تکن (Tekken7) در صورت برگزاری، همانند دو سری گذشته آن، حضوری است و با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان به مدت حداکثر ۲ روز (۳۱ مردادماه و ۱ شهریورماه) در مجموعه گیم‌سنتر اینفییتی شعبه مرکزی تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان رشته Tekken7 منتظر اطلاع رسانی‌های بعدی ما باشید.

 

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
Azazel 1397/5/15 
آقا طرف دارهای تیکن خیلی بیشتره. تیکن رو برگزار کنید. اسپانسر ها شور و هیجان بچه ها رو ببینن برلشون تبلیغ بیشتری میشه 😍 دستتون درد نکنه دو دوره ی قبلی عالی برگزار شد.
توی خوب بودن بچه‌های Tekken‌ شکی نیست امّا خواستیم یه فرصت رقابت هم برای بچه‌های Rainbow ایجاد کنیم. امیدواریم که گیمرها از مسابقاتی که براشون برنامه‌ریزی میشه حمایت کنن.
Mr.Game 1397/5/15 
جالبه که اجازه برگزاری تیکن داده میشه چند سال پیش کلا بازی های فایتینگ به دلیل لباس های کاراکترهای مونث جلوش گرفته میشد! من که حتما شرکت میکنم
ممنون از حضور و حمایت شما.
Payam 1397/5/18 
من تو سایت ثبت نام کردم چجوری برای مسابقات تکن ۹۷ شرکت کنم؟!
اگر اخبار مسابقات را دنبال کرده باشید متوجه می‌شید که زمان برگزاری مسابقات کی هست . کجاست. ممنون اگر دقت کافی داشته باشید.
1397/5/19 
سلام بنده تو سایت ثبت نام کردم چجوری برای مسابقات تکن۷ ثبت نام کنم دوستان؟!
سلام، راهنمای ثبت‌نام در مسابقات رو مطالعه بفرمایید. وارد صفحه eSports بشید و رشته‌تون رو انتخاب کنید.