ورود
^




توضیحات تکمیلی مسابقات فصل تابستان ۹۷ در رشته PUBG
توضیحات تکمیلی مسابقات فصل تابستان ۹۷ در رشته PUBG
توضیحات تکمیلی مسابقات فصل تابستان ۹۷ در رشته PUBG

در مردادماه امسال شاهد برگزاری اولین تورنمنت بازی محبوب PUBG متشکل از ۴۵ تیم ۲نفره برای کسب جوایز و مشخص شدن بهترین بازیکنان ایران خواهیم بود.

این مسابقات در تاریخ جمعه ۱۹مردادماه رأس ساعت ۱۷:۰۰ مطابق قوانین و ساختار اعلام شده برگزار خواهد شد.

همانطور که در ساختار مسابقات قبلاً خواندید این سری مسابقات به صورت کاملاً آنلاین بوده و بازی‌ها در سه راند مجزا در مپ Erangle با دوربین TPP برگزار می‌شود.

مجموع امتیاز تیم‌ها در این سه راند مشخص کننده برنده مسابقات می‌باشد.

داور (Admin) و هاست (Host) بازی‌ها یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین بازیکنان این رشته و از استریمرهای خوب این بازی در ایران آقای "مهراد جعفری" خواهد بود.

علاقه‌مندان به بازی PUBG می‌توانند مسابقات این دوره را به صورت آنلاین از کانال توییچ زیر که مربوط به آقای مهراد جعفری است، به صورت زنده ببینند و از تحلیل و و گزارش حرفه‌ای این مسابقات بهره لازم را ببرند.

پخش زنده رقابت‌های PUBG در کانال Twitch
https://www.twitch.tv/LordMIII Image result for twitch logo png

لابی مسابقات در روز ۱۹ مردادماه رأس ساعت ۱۷:۰۰ ساخته می‌شود و کلیه‌ی تیم‌ها موظف هستند در این زمان در لابی حضور پیدا کنند.

پسوورد لابی و اسم لابی قبل از شروع مسابقات در کانال توییچ اعلام می‌شود و همینطور شما میتوانید با آیدی تلگرام زیر که سر-داور (Head-Admin) مسابقات است، در روز مسابقات در ارتباط باشید.

آیدی تلگرام Head-Admin مسابقات PUBG
https://t.me/Ali_icy

کلیه‌ی تیم‌ها باید با آیدی‌های ثبت شده در سایت در روز مسابقات در لابی حضور پیدا کنند و هرگونه مغایرت اسم درون بازی شما در لابی و اسم ثبت شده شما در سایت باعث حذف شما از مسابقات می‌شود.

میزان تأخیر مجاز برای هر تیم ۱۵دقیقه می‌باشد.

راند اول مسابقات در ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه شروع می‌شود و پس از تمام شدن راند اول، مپ بعدی ساخته می‌شود و میزان زمان استراحت بین هر راند ۱۵دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید