ورود
^




برگزاری مشترک مسابقات قهرمانی کشور iCG و انتخابی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان IeSF
برگزاری مشترک مسابقات قهرمانی کشور iCG و انتخابی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان IeSF
برگزاری مشترک مسابقات قهرمانی کشور iCG و انتخابی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان IeSF

ضمن تشکر از حضور بی سابقه دوستان در مسابقات بزرگ جشنواره تابستانی iCG برآن شدیم تا با تلفیق مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات iCG و مسابقات انتخابی اعزامی به قهرمانی جهان  IeSFیک رویداد بزرگ را برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن بازیها و ورزشهای الکترونیک سرپرست انجمن در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: از آنجا که سال جاری به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است، برای صرفه جویی هرچه بیشتر در هزینه های برگزاری مسابقات برآن شدیم تا با تلفیق مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات iCG و مسابقات انتخابی اعزامی به قهرمانی جهان IeSF یک رویداد بزرگ را برگزار کنیم

یعقوبی با اشاره به این مطلب افزود مجموعه iCG مسابقاتی را با نام جشنواره بازی های رایانه ای، مجازی را در دست اجرا داشت که با پیشنهاد همکاری مشترک با انجمن در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور که از سویی انتخابیاعزامی به مسابقات قهرمانی جهان IeSF هم به حساب می آید موافقت کرد و به طور قطع و یقین این همکاری مشترک باعث افزایش سطح کیفی و کمی این مسابقات می شود.

یعقوبی خاطر نشان کرد این سری از مسابقات در 10 رشته بازی و در سه پلتفرم PC (کامپیوتر شخصی) و PS4 (کنسول پلی استیشن چهار) و MOBILE (گوشی تلفن همراه هوشمند) برگزار می شود.

وی در ادامه افزود برگزاری مسابقات رشته ورزش های الکترونیک در دو بخش های رایانه ای و کنسول نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ویژه ای دارد که تامین این تجهیزات هزینه هایی بالایی را می طلبد و باتوجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور و لزوم صرفه جویی در هزینه ها، برآن شدیم تا با برگزاری مسابقاتی واحد با مجموعه مدیریتی iCG که مجربترین و بزرگترین گروه در برگزاری مسابقات در سطح کشور هستند و از سویی نیز در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای مجازی بودند، با امضای یک تفاهم نامه همکاری مشترک ضمن ایجاد یک هم افزایی، اقدامی هماهنگ را در برگزاری مسابقاتی یکپارچه عملی کنیم.

با چنین همکاری و تعاملی علاوه بر جلوگیری از اسراف در منابع مالی، سطح کیفی مسابقات هم بالا می رود و در اصل هدف ما تجمیع چند سری مسابقه بایک هدف مشترک بود که برای اولین بار در نوع خود است.

سرپرست انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک در پایان گفت نکته مهم در برگزاری این مسابقات انتخاب و گزینش تیم های برتر و صلاحیت دار برای تشکیل تیم ملی ورزش های الکترونیک در اعزام به مسابقات قهرمانی جهان است که در اواسط مهرماه آینده در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

خبر مرتبط:

توضیحات تکمیلی پیرامون تغییرات مسابقات قهرمانی کشور و اعزیامی به IeSF:

http://www.icg.ir/news/163/توضیحات تکمیلی پیرامون تغییرات مسابقات قهرمانی کشور iCG و اعزامی به IeSF

  • لینک خبر در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان:

http://news.msy.gov.ir/sis_announcements/1558776-برگزاری-مشترک-مسابقات-قهرمانی-کشور-ICG-انتخابی-اعزامی-مسابقات-قهرمانی-جهان.html

  • لینک خبر در پایگاه خبرگزاری برنا:

http://www.bornanews.ir/بخش-ورزشی-7/437855-برگزاری-مشترک-مسابقات-قهرمانی-کشور-انتخابی-اعزامی-به-مسابقات-قهرمانی-جهان

  • لینک خبر در سایت انجمن بازی های و ورزش های الکترونیک کشور:

http://ie-sports.ir/single.php?id=125&&news=1

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
Panther_ace 1395/5/8 
سلام خواهشا جواب بدین....من برای fifa16 بخش کنسول ثبت نام کردم...اشاره کردین که بخش کنسول چه مراحل ابتدایی چه نهایی در مصلی حضوری برگزار میگردد نه به صورت آنلاین...لطفا دقیقا ذکر کنید کسانی که بخش کنسول ثبت نام کردن دقیقا چه زمانی باید بیان مصلی تهران...ممنون
سلام. برنامه مرحله حضوری با تغییرات همراه است. زمان و مکان دقیق طی روز های آتی اعلام می شود. زمان تقریبی نیمه اول شهریور ماه است. این تغییرات هم صرفاً برای بالا بردن کیفیت مسابقات بوده ولاغیر.
PEGOR 1395/5/9 
سلام . میخواستم بدونم توی مسابقات hearthstone میشه از کارت های جدیدی که قراره یازدهم آگوست ( بیست و یکم مرداد ) با adventure جدید وارد بازی بشن استفاده کرد؟
سلام، با اخرین تغییرات و پچ برگزار می شود.
amirxxx 1395/5/9 
سلام در رشته pes ثبت نام کردم ولی اسمم ثبت نشده
سلام لطفاً به آیدی تلگرام ادمین مسابقات @iNFiNiTY_Telegram مسیج بدید. حتماً رسید ثبت نام رو هم بفرستید.
Mohamad pes 1395/5/10 
با سلام به ايدي تلگرامي كه ارسال شد پيام دادم ديروز اما پاسخي داده نشد لطفا راهنمايي كنيد ممنون
Navid United 1395/5/11 
سلام.وقتتون بخیر تاریخ دقیق مسابقات pes مشخص نیس؟ آخه من یه اشتباهی کردم امسال ترم تابستون برداشتم.حالا تاریخ امتحانام هفته اول شهریوره. هیچجوره امکانش نیس مسابقات pes مرداد یا از هفته دوم شهریور برگزار بشه؟؟؟
Mohamad pes 1395/5/11 
سلام ببخشيد ايدي تلگرامي كه ارسال كرديد بهشون پيام دادم اما پاسخي ندادند لطفا راهنمايي كنيد
سلام، دوست عزیز حجم پیغام های شرکت کنندگان زیاد است ولی مطمئن باشید که بزودی رسیدگی می شود.
1395/5/13 
سلام.چه بازی هایی در مسابقات قهرمانی جهان Lesf وجود دارند؟
سلام، لینک وبسایت رسمی مسابقات IeSF در اخبار ذکر شده لطفاً به سایت مراجعه کنید.
Koosha 1395/5/24 
با سلام. چرا اینجوری مسابقات رو برگزاری میکنید؟ خب شاید بعضی ها نتونند انلاین بازی کنید.،،،،اگه امکانش هست کلا مسابقات رو لن کنید که همه بتونند بازی کنند ما یه گروه 5 نفره برای بازی rainbow six هست که دوتامون اینترنت نداره خواهشن رسیدگی بشه
Koosha 1395/5/24 
لطفا جواب بدید
noob-kosh 1395/11/1 
سلام.چرامسابقات کالاف دیوتی4لن را برگذار نمی کنید
سلام؛ مسابقات iCG بر روی رشته های بروز و زیر مجموعه های e-Sports تمرکز دارد.