ورود
^




اطلاعیه مهم - عدم برگزاری مسابقات در جشنواره تابستانی iCG
اطلاعیه مهم - عدم برگزاری مسابقات در جشنواره تابستانی iCG
اطلاعیه مهم - عدم برگزاری مسابقات در جشنواره تابستانی iCG

ضمن عرض پوزش از تمامی شرکت کنندگان عزیز و اظهار قدردانی از حضور بی سابقه دوستان در مسابقات این فصل مجموعه iCG لازم است اعلام شود مسابقات تابستانی 95 برگزار "نخواهد شد" و دانستن دلیل عدم برگزاری این دوره از رقابت ها حق تمامی شرکت کننده ها می باشد.

لذا عنوان می شود که به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب بین برخی از حامیان مسابقات جهت اجرای تعهدات از جمله تأمین تجهیزات و سخت افزار مورد نیاز مسابقات و... بعد از جابجایی های زمانی و مکانی صورت گرفته جهت برگزاری، علی رغم تمایل مجموعه iCG ،این مسابقات برگزار نمی شود.

امید است با انرژی بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر و بکارگیری حامیان مناسب و شایسته در دوره بعدی مسابقات در خدمت طرفداران بازی های رایانه ای باشیم.

جهت جبران ضعف برخی از حامیان، مبالغ ورودی تمامی شرکت کنندگان به ایشان عودت داده می شود و شرکت کنندگان برای برگشت وجه ورودی مسابقات می بایست یک ایمیل حاوی "رسید ثبت نام" و "شماره کارت" به آدرس:

1395.iCG@gmail.com

ارسال کنند و در عنوان ایمیل "درخواست عودت ورودی مسابقات" ذکر شود. بازگشت ورودی مسابقات تا حداکثر روز 20 شهریورماه به کارت شرکت کنندگان واریز می شود و دوستانی که تا تاریخ 13 شهریور ماه ایمیل خود را به هر دلیلی ارسال نکنند این مبالغ به موسسه خیریه اهدا می شود و گزارش آن در سایت قرار داده می شود.

در ادامه از شرکت های گرین (سیاره سبز)، لایف برد (لایف سرویس)، ریحون، آپارات، صباویژن، برج میلاد، شهرداری تهران و خانه شهریاران جوان که حمایت کامل خود را از این مسابقات، بعمل آوردند تشکر ویژه صورت می گیرد.

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
1395/6/1 
تشكر كردنتون خيلي جالبه !!! اگر حمايت كامل كردن پس چرا مسابقات رو برگزار نميكنيد ؟
سلام، متاسفانه یکی از حامیان که بخش مهمی از تجهیزات و جوایز به گردنش بود با مشکل مواجه شد و الباقی اسپانسر ها طبق همان توافق صورت گرفته آمادگی کامل داشتند.
Black Metal 1395/6/1 
اين همه وقت و اين همه تمرين و اين همه اميد و همش تباه شد
Godtear 1395/6/2 
در ادامه از شرکت های گرین (سیاره سبز)، لایف برد (لایف سرویس)، ریحون، آپارات، صباویژن، برج میلاد، شهرداری تهران و خانه شهریاران جوان که حمایت کامل خود را از این مسابقات، بعمل آوردند تشکر ویژه صورت می گیرد. REALLY???!!!!
این حامیان به صورت کامل (طبق توافق صورت گرفته) از مسابقات حمایت کردند ولی یکی از اسپانسر ها به صورت کاملاً ناگهانی کنار کشید! و با توجه به زمان کمی که داشتیم نمی شد جایگزینی مناسب پیدا کنیم.
♥♦Pocket♥♣Aces♠♥ 1395/6/2 
یعنی دیدن این خبر از شیکست عشقی برام دردناک تر بود اصلن برام قابل هضم نیس ... این همه با عشق و امید و انگیزه از جون مایه بذار تمرین کن آخرشم هیچی به هیچی ولی چه میشه کرد دیگه اینجا ایران است Revale
DanteMayCry 1395/6/2 
رسید خرید از کجا گیر بیاریم حالا؟؟
Storm 1395/6/2 
Vaghean ke iran to esport hichi nemishe hamash ham ye dastani mishe vase har tour
Dexter 1395/6/2 
یعنی خاک بر سر ایران و ایرانی فقط همین
ClamouR 1395/6/3 
الان کل مسابقات تعطیل شد؟ یا فقط برخی رشته ها تعطیل شدن. من تو pes ثبت نام کرده بودم .
سلام، متاسفانه کلیه رشته ها کنسل شد. از تمامی دوستان هم مجددا عذر خواهی می کنیم.
Kratos 1395/6/3 
یک ماه و نیم پیش من تو رشته FIFA16 ثبت نام کردم.یک ماه و نیم برای رویدادی صبر کردم که هیچ اتفاق هم نیافتاد.تمام انرژی و روحیه ام نابود شد
JavaDFaCe 1395/6/7 
خوب. زمان بعدی ثبت نام حدودا مشخص نیست!! حداقل واسه نکس تایم اماده شیم؟
رحیمی 1395/6/7 
این چه وضعشه، دو ماه پول مردمو گرفتید و سرکار گذاشتینشون، هنوزم پولارو برنمیگردونید و اسم خیریه رو وسط میکشید،این کارتون کلاه برداری تو روز روشنه، من از دست همتون شکایت میکنم.
سلام، این نظر شماست، ولی باید ذکر بشه که بیش از 60درصد ورودی ها تا به امروز برگشت داده شده است. البته فکر نمی کنم کسی با مبلغ 1.000تومن که ورودی بوده بخواد کلاه برداری کنه! :) طبق اعلامی که شده بود تا تاریخ 20 شهریور تمام این ورودی های دوستان به شماره کارتشون عودت داده می شود.
SISI 1395/6/7 
حداقل اسم اسپانسرو بگین که ملت بدونن از خدمات یا محصولاتش استفاده نکنن فک کنم حق همه باشه همه میدونن طیف گیمرا کلی پول تو جیب شرکتا میریزن حالا حقمونه بدونیم کی استحقاق نداره
QSH 1395/6/9 
سلام اون حامی که میگین بخش اعظمی از تجهیزات و جوایز به گردنش بود، کی هست؟ مگه گیم نت اینفینیتی هم اسپانسر نیست؟ مگه تجهیزات نداره؟ به نظرم برنامه ریزی خود شما هم مشکل داشته! این وسط سایت شما از لحاظ آماری و رتبه بالا رفت ولی از لحاظ اعتبار نه! پیشنهاد من اینه که رابطه خودتون رو با سایت های دیگه و برگزار کننده گان دیگه بهتر کنین و با هماهنگی و مشورت با، با تجربه ها قدم بردارین. مرسی
سلام، بله اینفینیتی هم اسپانسر بوده ولی تجهیزات گیمینت جوابگوی برگزاری مسابقات در این سطح نیست و علاوه بر تجهیزات کامپیوتر ها موارد دیگری مثل جوایز و تجهیزات جانبی و ... بوده و وقتی iCG نتونه به وعده هاش عمل کنه مثل بقیه مسابقات نمی تونه که مسابقات بی کیفیت برگزار کنه و جوایز نفرات برتر هم بعد از 9ماه پرداخت کنه، پس برگزار نکردن خیلی بهتر از وعده سر خرمنه.
Kratos 1395/6/10 
شما هر سال تابستون این مسابقات رو برگزار میکنین یا هر دو سال یکبار؟سال بعد هم این مسابقات رو برگزار میکنین؟
Sooraj666 1395/6/13 
من رسید ثبت نام ندارم چی کار باید کرد .